Ο αναγνωρισμένος ως ένας από τους «21 Ηγέτες του 21ου αιώνα», Christian Majgaard, ήταν ομιλητής, στην 3η εκδήλωση “Marketing Matters”, την οποία διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Η εκδήλωση, την οποία παρακολούθησαν πλήθος μάνατζερ, είχε θέμα «The New Customer World» και πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, στο Συνεδριακό Κέντρο της ΕΕΔΕ.
Ο κορυφαίος και χαρισματικός ομιλητής Christian Majgaard, σε αυτή την ξεχωριστή ημερίδα παρουσίασε το «νέο κόσμο» των καταναλωτών, ανάδειξε επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ και εξήγησε τα «πως» και τα «γιατί» της νέας αυτής τάσης. Συγκεκριμένα ο ομιλητής υπογράμμισε ότι μέχρι το 2050 κυρίαρχος στην παγκόσμια οικονομία θα είναι ο ρόλος της Ασίας. Τόνισε έτσι ότι για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν και να διαπρέψουν η παρουσία τους στον ασιατικό χώρο είναι κάτι παραπάνω από επιβεβλημένη. Εξ άλλου είπε ο κ. Majgaard οι ασιατικοί πληθυσμοί από το 2014 και μετά θα είναι και οι πλέον δικτυωμένοι στον κόσμο με αποτέλεσμα να συμμετέχουν σε ποσοστό 65% στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ανέφερε επίσης, ότι σοβαρό πλέον εργαλείο μάρκετινγκ είναι και το κινητό τηλέφωνο. Παρενθετικά υπογράμμισε, ότι ο αριθμός των κινητών τηλεφώνων που υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο ήδη πλησιάζει τον πληθυσμό του πλανήτη μας. Το φαινόμενο αυτό κατά τον κ. Majgaard, θα διευρύνεται με αποτέλεσμα να παίρνει άλλες διαστάσεις από πλευράς μάρκετινγκ η προσέγγιση του καταναλωτή. Στο σημείο αυτό ο ομιλητής έδωσε έμφαση στην ανάγκη οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν επακριβώς σε ποιους καταναλωτές απευθύνονται και να τους δημιουργούν αξίες, Τέλος, ο κ. Majgaard έκανε εντελώς απαισιόδοξες προβλέψεις τουλάχιστον σε επίπεδο διαφημιστικών εσόδων σε ό,τι αφορά το μέλλον των εφημερίδων και περιοδικών. Χαρακτηριστικά είπε ότι σε 4-5 χρόνια το 30% της διαφημιστικής δαπάνης θα κατευθύνεται στο διαδίκτυο.
Ο Christian Majgaard, αναγνωρίστηκε διεθνώς ως ένας από τους πιο επιτυχημένους συμβούλους στη διαχείριση αλλαγής, αναλαμβάνοντας εταιρίες όπως Nestle, Motorolla, Bang & Olufsen, Swiss Re, TNT, Disneyland, Deloitte, Heineken, Unisys και παγκόσμιους οργανσιμούς όπως IMD, ESOMAR και EMPRESA. Σήμερα έχει αναδειχθεί σε έναν ιδιαίτερα γνωστό και ξεχωριστό ομιλητή σε θέματα δημιουργικότητας, καινοτομίας και στρατηγικής. Αναγνωρίζεται για την ικανότητά του να μετατρέπει βαθυστόχαστες έννοιες και σκέψεις σε απλά μηνύματα, πάντα με μεγάλη μεταδοτικότητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν επικεφαλής της ομάδας που είχε την ευθύνη παγκοσμίως για την ανάπτυξη της μάρκας, του προϊόντος και της επικοινωνιακής καμπάνιας της LEGO.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου