Οι μεγάλες μάρκες λανσάρουν μία διαφημιστική καμπάνια στην Γαλλία που στηρίζεται στο τρίπτυχο: ποιότητα, ευχαρίστηση, καινοτομία
του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου
Με πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Μελετών Καταναλωτικών Βιομηχανιών (ILEC) και της εταιρείας Prodimarques πραγματοποιήθηκε στην Γαλλία μία μεγάλη καμπάνια επικοινωνίας για την στήριξη 17 σημαντικών επωνύμων προϊόντων, όπως η μπύρα Kronenbourg, το ουΐσκυ William Lawson, η Coca-Cola, η Heineken κ.α. Η καμπάνια αυτή πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το 2005 και στόχο έχει να φέρει τους Γάλλους καταναλωτές πιο κοντά στις μεγάλες μάρκες.
Κατά κύριο λόγο η καμπάνια στηρίζεται στο τρίπτυχο ποιότητα-ευχαρίστηση-καινοτομία και επιδιώκει να κάνει τους καταναλωτές να σκέπτονται ποια είναι τα οφέλη που μπορούν να αποκτήσουν από μία γνωστή μάρκα. Σύμφωνα με δημοσκόπηση που προηγήθηκε της καμπάνιας, το 86% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στις μεγάλες μάρκες, οι οποίες ταυτοχρόνως τού προσφέρουν ποικιλία και επιλογές. Επίσης, σε ποσοστό 74%, οι καταναλωτές θεωρούν ότι οι μάρκες προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα που είναι ανώτερα από τα αντίστοιχα με την μάρκα των διανομέων. Εντυπωσιακό είναι επίσης το γεγονός ότι τα 2/3 των παιδιών προτιμούν τα επώνυμα προϊόντα και τα βρίσκουν σαφώς πιο ελκυστικά από τα αντίστοιχα «λευκά».
«Η καμπάνια δεν θέλει να επιβάλει συγκεκριμένες επιλογές στον καταναλωτή, αλλά στοχεύει στο να προκαλέσει την κριτική του σκέψη. Ο σημερινός καταναλωτής δεν δέχεται εύκολα την υποβολή. Συνεπώς, θέλουμε να τον κάνουμε να σκεφθεί ποιες είναι οι πιθανές διαφορές μεταξύ επωνύμων και ανωνύμων προϊόντων και ποια οφέλη μπορεί να αντλήσει από τα πρώτα. Οι μάρκες κρύβουν αξίες μέσα τους και εμείς θέλουμε να βοηθήσουμε τον καταναλωτή να τις εντοπίσει», μάς είπε ο αντιπρόεδρος της Prodimarques κ. Ζιλ Πακώ.
Από την πλευρά του, ο γνωστός Γάλλος διαφημιστής κ. Κριστόφ Λαμπέρ τονίζει ότι, τώρα που μαίνεται η κρίση, οι μάρκες πρέπει να δείξουν ότι είναι παρούσες και πέρα από άϋλο περιουσιακό στοιχείο κουβαλάνε μαζί τους και συγκεκριμένες αξίες.
Αξίες που οι παραγωγοί επωνύμων προϊόντων θα πρέπει να στηρίζουν γιατί η κατανάλωση στις αναπτυγμένες χώρες βρίσκεται σε μεταβατική περίοδο, στο πλαίσιο της οποίας οι εξελίξεις είναι πολύ ταχύτερες από ό,τι στο παρελθόν και άρα μπορούν να οδηγήσουν σε μη προβλεπτά πάντα γεγονότα. Από την άποψη αυτή, κάποιοι παραγωγοί επωνύμων προϊόντων έχουν πικράν πείραν αναφορικά με το κόστος της αδράνειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου